Recep Uçar: "Oyuncularım kötü bir performans göstermedi"
- Recep Uçar: "Oyuncularım kötü bir performans göstermedi" Ümraniyespor Teknik Direktörü Recep Uçar, İstanbulspor'a 1-0 mağlup olmalarına karşın oyuncularının genel anlamda kötü bir performans göstermediğini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?