Kazada Yaralanan Kadının Telefonu Pes Dedirtti
Son Dakika Logo
01.05.2023 10:29
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kazada Yaralanan Kadının Telefonu Pes Dedirtti

Antalya'nın Manavgat ilçesinde meydana gelen kazada yaralanan kadın, sağlık ekibi ve polislerin tüm ısrarına rağmen kaybettiği cep telefonunu bulmadan ambulansa binmedi. Yaralılar araçtayken bile telefonunu aramaya başlayan kadın, bir vatandaşın yardımıyla telefonunu otobüsün altından çıkarttıktan sonra ambulansa bindi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement