Kazada Yaralanan Kadının Telefonu Pes Dedirtti
Antalya'nın Manavgat ilçesinde meydana gelen kazada yaralanan kadın, sağlık ekibi ve polislerin tüm ısrarına rağmen kaybettiği cep telefonunu bulmadan ambulansa binmedi. Yaralılar araçtayken bile telefonunu aramaya başlayan kadın, bir vatandaşın yardımıyla telefonunu otobüsün altından çıkarttıktan sonra ambulansa bindi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?