7 yaşındaki çocuk asker eğlencesini basıp kurşun yağdırdı
Son Dakika Logo
25.04.2026 11:39
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

7 yaşındaki çocuk asker eğlencesini basıp kurşun yağdırdı

İstanbul Esenler'de hızlı araç kullandığı için uyarıldıktan sonra çevredekilerle tartışan 17 yaşındaki çocuk, kısa süre sonra olay yerine bu kez silahla gelerek asker eğlencesi için toplanan gruba ardı ardına ateş açtı. Kurşunlardan birinin isabet ettiği 17 yaşındaki bir başka çocuk ağır yaralanırken polis, şüpheliyi yakalamak için çalışma başlattı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (19)

  • Burhan Kıraç Burhan Kıraç:
    20 yıl sonunda böyle nesil kimin eseri Allah cc hz havale diyoruz tez zamanda layıklarını yaşatsın Yüce mevlamız amin .. 26 25 Yanıtla
    Süper Çocuk Süper Çocuk:
    20 yıl değil Büro, 100 yıl! Bırak şark kurnazlığını... 23 19
    saim emirler saim emirler:
    Süper Çocuk tebrik ederim seni... 10 9
    eser demir eser demir:
    Süper çocuk 28 sene önce böyle şeyler yoktu bırak bu şark kurnazlığı karşıma bile çıkamayacak adamlarsınız 9 6
    Beşiktaş 1903 Beşiktaş 1903:
    Aminnn 7 4
  • 768107 768107:
    ulkede kim kime dum duma balik bastan kokar 21 14 Yanıtla
  • Bakış Açısı Bakış Açısı:
    Kısas olmayınca devletsiz bir toprak parçası oldu. 11 2 Yanıtla
  • Eyup BAYDERE Eyup BAYDERE:
    Başlık atmayı öğrenin 7 yaş nerede 17 yaş nerde 10 0 Yanıtla
  • levent ersen levent ersen:
    Başlığı atarken çok düşündünüzmü 2 0 Yanıtla
  • osman arslfgb jan osman arslfgb jan:
    Habere bak. 7 yas başlığı at ...içeriği tıkla 17 yaş...Elbette 17 yaşın yaptiklarini da doğru bulmuyorum ama. 7 yas diyerek dikkat çekmeye çalışmanızı ve haberi tiklatma merakınızı doğru bulmuyorum.Bu yaptığınız algı habercilik değil .Lütfen okuyucuyu kandırarak içeriği tiklatma çabasına girmeyin 1 0 Yanıtla
  • Pınar Özdamar Pınar Özdamar:
    Ülkede caydırıcı ağır cezalar olmadığı için ortalık Teksas alanına döndü hatta Teksas'ı geçti yönetim değişmediği sürece evlat acısı daha çok olacak belli ki. Ülkede uzun zamandan beri hak yok, hukuk yok, adalet hiç yok bu 3'ü ya bitkisel hayatta yada ülkeyi tamamen terketti. Şimdi bu yorumdan rahatsız olup beni sorguya çekerler ama çünkü adalet sistemi tek taraflı işliyor kendilerine... 0 0 Yanıtla
  • İSMAİL KILINÇ İSMAİL KILINÇ:
    Akgençlik 0 0 Yanıtla
    eser demir eser demir:
    Turgut Çelik 7 çocuk Z kuşağı mı oluyor 1 0
    TURGUT ÇELİK TURGUT ÇELİK:
    Ak değil Z kuşağı gençlik 1 0
    Pınar Özdamar Pınar Özdamar:
    Turgut Çelik Z kuşağı diye bişey yok senin o savunduğun kişiler dindar ve kindar bir nesil yetiştireceğim diye kendi yemin etti caydırıcı cezalar yok ağır suçlulara af yasası çıkardı şimdi suç işleyenler bile ben seni öldürürsem 3 sene yatar çıkarım belki de daha az diyor eğitim sistemi çöktü çocukların hayalleri bitti Z kuşağı kavramını bir bilsen zaten bu şekilde konuşmazdın... 0 0
  • Yahya Gültekin Yahya Gültekin:
    Neden bir çok suçtan sorumlu ve hala disarda savcılar hakimler ve yasalar neden suçluyu dışarı bırakıp tutuklsmiyor neden 0 0 Yanıtla
  • Emir Yaşlı Emir Yaşlı:
    Bir seçimin kesinlikle 5 yılı geçmemesi lazım yoksa zemin hazırlığı yapıyor ülke zarar gürüyor 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement