Eskişehir'de ağaç devrildi: 3'ü çocuk 11 kişi ağacın altında kaldı
Son Dakika Logo
27.07.2023 07:10
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Eskişehir'de ağaç devrildi: 3'ü çocuk 11 kişi ağacın altında kaldı

Eskişehir'de şiddetli rüzgarın etkisiyle turistlerin gözde mekanlarından birisi olan Gondol İskelesi'nin üzerine devrilen ağaç, 3'ü çocuk olmak üzere toplamda 11 kişinin ağacın altında kalmasına neden oldu. Şans eseri kimsenin yaralanmadığı olayda, ağacın tamamen kopmaması ve kalın bir parçanın yolculara denk gelmemesi büyük bir faciadan dönülmesini sağladı. Gondol seferleri geçici olarak durdurulurken, belediye ekipleri olay yerine gelerek temizleme çalışmalarına başladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement