Pençe-Kilit Harekatı bölgesinde teröristlerin taciz ateşi sonucu 1 askerimiz şehit oldu
Son Dakika Logo
24.07.2023 05:12
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Pençe-Kilit Harekatı bölgesinde teröristlerin taciz ateşi sonucu 1 askerimiz şehit oldu

Son dakika: Pençe-Kilit Harekatı bölgesinde bölücü terör örgütü mensuplarınca açılan taciz ateşi sonucu 1 asker şehit oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (9)

  • Gerginyo Gerginyo :
    Allah rahmet eylesin şehidim Suriyeliler plajlarda keyif çatıyor insanın zoruna gidiyor gencecik Türk evlatlarını toprağa veriyoruz 104 6 Yanıtla
  • sait acar sait acar:
    Hani anaların göz yaşı akmayacaktı,yürekleri sızlamayacaktı..Verilen sözler nerede kaldı..?Demek ki hepsi oy vaadi içinmiş. 64 32 Yanıtla
  • Özkan Özdemir Özkan Özdemir:
    Suriyeliler afganlar sahilde fink atsın bizim mehmet kurşunlara gelsin biz nasıl bu hale geldik ya Allah mekanını cennet eylesin şehidimizin 66 16 Yanıtla
    Özkan Özdemir Özkan Özdemir:
    yorumumda kusur bulup beğenmeyenler yazsın da neyi beeğenmiyolar bilelim 13 4
  • Beşiktaş 1903 Beşiktaş 1903:
    Soylu 3 5 tererust kalmıştı demişti. 51 15 Yanıtla
  • Paravan Hesap Paravan Hesap:
    Bu teröristleri kimler besliyorsa, bu mehmetçiklere kimler kıyıyorsa, Allah c.c ebediyen mekanlarını cehennemin ta 7 kat etsin tüm zürriyetleri ile beraber inşallah Aminnnn... 59 4 Yanıtla
  • salih zeki kökel salih zeki kökel:
    Hala oralarda ne işimiz var. Hayatının baharında fidan gibi çocuklarımız şehit oluyor. Zaten hep olan garibanlara oluyor. Yazık çok yazık..! 35 8 Yanıtla
  • Gültekin Konukcu Gültekin Konukcu:
    Mekanın cennet olsun parasını veren yaşasın Gariplere şehitlik 19 16 Yanıtla
  • Emekli Tahminci Emekli Tahminci:
    Oncelikle sehidimize allahdan rahmet mekanı cennet olsun başımız sağ olsun,fakat ben hergun mit elebaşı olanlari nokta atisi ile imha edildi su bu edildi diye haber geldimi sehidimizin oldugunu anliyorum bunu boyle haberle gizliyorlar gibi geliyor elebasi karayilan ne digeri kalkan niye gebertilmiyor mit o kadar caliskan degilmi?Hadi onlarida gomelim çöplüğe, bu sehitlerin kani bizi sizi bogar yoksa 2 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement