2 milyon liralık salep cezasına isyan edip çatıya çıktı
Bolu'nun Yeniçağa ilçesinde toplanması yasak olan yabani salep topladıkları gerekçesiyle kendilerine toplam 2 milyon 97 bin 735 TL para cezası kesilen 3 kişiden biri, Bolu Orman Bölge Müdürlüğü binasının çatısına çıkarak intihar girişiminde bulundu. "2 milyon lira ceza kestiler. Kendimi atacağım" diyen şahıs, uzun süren ikna çabaları sonucu çatıdan indirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (7)