2 milyon liralık salep cezasına isyan edip çatıya çıktı
Son Dakika Logo
25.06.2026 03:03
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

2 milyon liralık salep cezasına isyan edip çatıya çıktı

Bolu'nun Yeniçağa ilçesinde toplanması yasak olan yabani salep topladıkları gerekçesiyle kendilerine toplam 2 milyon 97 bin 735 TL para cezası kesilen 3 kişiden biri, Bolu Orman Bölge Müdürlüğü binasının çatısına çıkarak intihar girişiminde bulundu. "2 milyon lira ceza kestiler. Kendimi atacağım" diyen şahıs, uzun süren ikna çabaları sonucu çatıdan indirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (7)

  • yaşar Arslan yaşar Arslan:
    YAZIKLAR OLSUN O CEZAYI KESEN VE KESTİRENLERE. ÇOK BÜYÜK BİR CEZA, BARİ 10 BİN ALIN, 10 BİN DE CAYDIRICIDIR. KİMİLERİ BÜTÇE AÇIĞINI MI BU CEZALARLA KAPATIYORLAR? 2 3 Yanıtla
  • Ayhan murat Acet Ayhan murat Acet:
    yasaklara uyun 4 0 Yanıtla
  • Beytullah özçakır Beytullah özçakır:
    2 milyon ceza az Ay ın arkasından Mars'a doğru atın Bir daha toplayamasınlar! 2 1 Yanıtla
  • Serdar AŞKIN Serdar AŞKIN:
    Yazık ihtiyacı olmasa dağa taşa çıkıp üç kuruşa uğraşırmı 0 2 Yanıtla
    Süper Çocuk Süper Çocuk:
    Demi ya, tüh tüh. Yazık öbürü de şehirde dağ, taş bulamadığından ya gasp yapıyor ya da telefonla dolandırıyor. E onlara da yazık, ihtiyaçları olmasa 3 kuruşa bu kadar uğraşırlar mı? Endemik bitkiler yok oluyormuş varsın olsun, önemli olan 3 kuruş için onu yok edenlerin durumu demi ya? 0 0
  • Musfata Karakeçi Musfata Karakeçi:
    yasaksa yapmayacaksın bukadar basit 0 0 Yanıtla
  • yol yolcu yol yolcu :
    bu işte bir tuhaflık var..sonuçta salebin nesli tükense ne tükenmese ne? hiçbir anlamı yok.insanoglu zaten herşeyi sentetik üretebiliyor marketlerde poşette salep 5-10 tl yaw.. 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement