Ağrı'da vatandaşlar sandık başında
Ağrı'da Cumhurbaşkanlığı ve 28inci Dönem Milletvekilliği Genel Seçimleri için oy kullanma işlemleri başladı. Saat 08.00 itibariyle oy verme işlemi başladı. Sandık yemini ettikten sonra sandıkların başına geçen görevliler pusulaları kontrol ettikten sonra sandıkları mühürledi. Oy kullanmak için Alpaslan ilköğretim okuluna gelen vatandaşlar sıraya girerek oylarını kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?