BİLECİK'TE RÜŞVET ALIRKEN YAKALANAN BELEDİYE BAŞKANI DANIŞMANI GÖREVDEN ALINDI
BİLECİK Belediye Başkanı Semih Şahin, bir müteahhitten istediği 200 bin dolarlık rüşveti alırken suçüstü yakalanan belediye iştiraki Kayı A.Ş. Genel Müdürü ve başkan danışmanı Selçuk Erdağı'nın görevden alındığını açıkladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?