Göç yolundaki leyleklere yem bırakıldı
Göç yolundaki leyleklere yem bırakıldı Hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin altında olması sebebiyle fazla havada kalamayan leylekler, zorunlu iniş yaptığı Kütahya'da, Kütahya Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü tarafından yem bırakıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?