Kemal Kılıçdaroğlu'nun çıkışınden sonra İSKİ'den İstanbullulara "faturaların düzenli ödenmesi" çağrısı yapıldı
Kılıçdaroğlu'nun artan elektrik faturalarıyla ilgili "Zamlar geri çekilene kadar faturamı ödemeyeceğim" protestosundan sonra sosyal medyada pek çok kullanıcı su faturalarını da ödememe çağrısı yaptı. Durumla ilgili açıklama yaparak "faturaların düzenli ödenmesi" çağrısında bulunan İSKİ, "2022 yılı için hesapladığımız elektrik maliyeti 1 milyar 300 milyon TL iken, son elektrik zamlarıyla 3 milyar TL'ye yükselmiştir" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (2)