Başkan Demirbaş, çırak ve kalfalarla yemekte buluştu
Çubuk Belediye Başkanı Baki Demirbaş, ilçedeki sanayide çırak ve kalfa olarak çalışan gençlerle "Çubuk'un Altın Bilezikli Yıldızları" adlı proje kapsamında yemekte bir araya geldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?