Yozgat'ta Okul Bahçesinde Kurulan Çiftlikte Öğrenciler Binicilik Eğitimi Alıyor
Yozgat’ta özel bir okulun bahçesinde kurulan at çiftliğinde öğrenciler ile isteyen vatandaşlara binicilik eğitimi veriliyor. Okul Müdürü Ahmet Fahri Yaşar, "Bunun çok faydasını gördük. İnsanlara hayvan sevgisini aşıladık. Öğrencilerimiz artık atlarla o kadar haşır neşir oluyor ki geliyorlar karınlarını doyuruyorlar" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?