Belediye çalışanlarına 1 Mayıs'ta "aynalı" kutlama
Aziziye Belediye Başkanı Muhammed Cevdet Orhan'ın "En başarılı ve çalışkan işçinin bilgileri bu sandıkta" dediği, içine önceden ayna yerleştirilmiş sandığa bakınca kendilerini gören belediye çalışanları, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü sürpriziyle sevindi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?