Nikahtan çıktı, gelinlikle oy kullandı
Samsun'da sabah nikahı kıyılan genç çift, öğle saatlerinde gelinlikle oy kullanmaya geldi. Vatandaşlar şaşkınlıklarını gizleyemedi. Çift, vatandaşlık görevlerini yerine getirmek için oy kullanmaya geldiklerini belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?