Çeşme Belediye Başkanı Lal Denizli: "Çeşme'ye Kadın Eli Değecek"
31 Mart yerel seçimlerinde Çeşme Belediye Başkanı seçilen Lal Denizli, devir teslim töreninde yaptığı konuşmada, Çeşme'yi katılımcı, demokrasi yönünde halka dokunan, halkın ihtiyaçlarını karşılayan bir yönetim anlayışı için en iyi dönem beklediğini belirtti. Denizli, kadın elinin Çeşme'ye değeceğini ve halkı kucaklayan bir anlayış benimseyeceklerini vurguladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?