Çeşme Belediye Başkanı Lal Denizli: "Çeşme'ye Kadın Eli Değecek"
Son Dakika Logo
04.04.2024 03:45
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Çeşme Belediye Başkanı Lal Denizli: "Çeşme'ye Kadın Eli Değecek"

31 Mart yerel seçimlerinde Çeşme Belediye Başkanı seçilen Lal Denizli, devir teslim töreninde yaptığı konuşmada, Çeşme'yi katılımcı, demokrasi yönünde halka dokunan, halkın ihtiyaçlarını karşılayan bir yönetim anlayışı için en iyi dönem beklediğini belirtti. Denizli, kadın elinin Çeşme'ye değeceğini ve halkı kucaklayan bir anlayış benimseyeceklerini vurguladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement