Cumhurbaşkanı Erdoğan: İzmir'in yatırım eksiklerini tamamlayarak kayıp yılları telafi etmek istiyoruz
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İzmir mitinginde yaptığı konuşmada, İzmir'in yatırım eksiklerini tamamlayarak kayıp yıllarını telafi etmek istediklerini söyledi. Erdoğan, belediyeciliğin zaten kendilerinin işi olduğunu belirtti ve 21 yıldır tek başlarına iktidar olduklarını vurguladı. Ayrıca, İzmir'e yapılan kamu yatırımlarını anlatarak, İzmir'in kazanan olmasını dilediğini ifade etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?