Aç kalan domuzu bisküvi ile besledi
Bursa'da bir vatandaş, aç kalarak şehir merkezine inen bir domuzu bisküvi ile besledi. O anlar saniye saniye amatör kamera ile kaydedildi. Aç kalan domuz, bisküviyi yiyerek bölgeden uzaklaştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?