20 ilde düzenlenen operasyonda 163 kişi gözaltına alındı
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, 'Narkogüç-44' operasyonları kapsamında 20 ilde yapılan operasyonlarda 163 zehir taciri ve sokak satıcısının yakalandığını, 741 kilogram uyuşturucu ele geçirildiğini açıkladı. Bakan Yerlikaya, operasyonların artarak devam edeceğini belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?