150 bin samuray arısı kahverengi kokarca ile mücadele edecek
Karadeniz Bölgesi'nde büyük zarar veren kahverengi kokarca ile mücadelede Karadeniz Tarımsal Araştırma Enstitüsü Müdürlüğü tarafından üretilen 150 bin samuray arısı kullanılacak. Bu arılar, 30 ilde doğaya salınarak kahverengi kokarca popülasyonunu azaltmayı hedeflemektedir. Samuray arısı, insan veya hayvana zarar vermez ve bal üretimine tehdit oluşturmaz. Tarım ve Orman Bakanlığı, kahverengi kokarca ile mücadelede çiftçilere ve vatandaşlara da sorumluluk düştüğünü belirtmektedir. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?