Üsküdar'da Kiracıya Saldırı: Ev Sahibi Tahliye Davası Açtı
Üsküdar'da bir ev sahibi, kiracısından kirayı artırmasını istedi ve daha sonra 2023 yılına ait kiraları ödemediğini öne sürerek tahliye davası açtı. Ev sahibi, kiraları elden ödediğini söyleyen kiracının kardeşine saldırdı. Kiracı, polis merkezine gittikten sonra tahliye davası açıldığını öğrendi ve 2023 yılında elden verdiği kiraları bir kez daha ödemek zorunda kaldığını belirtti. Olay cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?