Belediye bütçesinden 1 kuruş harcamadan 30 milyonluk tesis kurdular!
Mersin'in merkez belediyelerinden Akdeniz Belediyesi saatte 160 ton üretim kapasiteli asfalt plenti ile Sathi Kaplama (soğuk asfalt) Emisyon Tesisi kuruyor. Yaklaşık 30 milyon TL'lik tesisler ve makine parkı için belediye bütçesinden harcama yapılmadı. Belediye Başkanı Mustafa Gültak, "Yakında tesisimiz bacası tütecek hale gelecek" diye konuştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?