Ordu'da bebeğini öldüren kadına müebbet hapis cezası
Son Dakika Logo
06.02.2024 12:01
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Ordu'da bebeğini öldüren kadına müebbet hapis cezası

Ordu'da evlilik dışı ilişkisinden doğan 2 günlük kız bebeğini öldürüp, fındık bahçesine gömdüğü suçlamasıyla tutuklu yargılanan Bilge Çapa (28), müebbet hapis cezasına çarptırıldı. Bebeğin biyolojik anne ve babasının Çapa ve ilişkisi olduğu ileri sürülen S.Ö. olduğu tespit edildi. Çapa, 'kasten öldürme' suçundan müebbet hapis cezası aldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (1)

  • salihb salihb:
    atmayın içeri işte. öldüreceksiniz böyle canileri 24 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement