BİSİKLETLİLERİ YAŞATALIM? SLOGANIYLA İSTANBUL'DAN, DİYARBAKIR'A PEDAL ÇEVİRİYOR
İSTANBUL'dan, 'Bisikletlileri yaşatalım' sloganıyla yola çıkan ve bisikletiyle 1.5 aylık bir sürede 2 bin 500 kilometre yol kat ederek Diyarbakır'a gidecek olan Can Niyazi Bad (26), Edirne'nin Keşan ilçesine ulaştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?