Kemal Kılıçdaroğlu'nun "Faturamı ödemeyeceğim" sözlerine AK Parti'den sert yanıt geldi
Son Dakika Logo
11.02.2022 04:01
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kemal Kılıçdaroğlu'nun "Faturamı ödemeyeceğim" sözlerine AK Parti'den sert yanıt geldi

Son dakika! Kemal Kılıçdaroğlu'nun "Zamlar geri alınıncaya kadar elektrik faturamı ödemeyeceğim" sözlerine AK Parti'den sert cevap geldi. Parti Sözcüsü Ömer Çelik tarafından yapılan açıklamada, "Kılıçdaroğlu'nun son açıklamaları siyasi muhalefet değil, kanunsuzluğu teşviktir. Bu nedenle anti demokratiktir. Kendi belediye başkanları tarafından bile reddedilen bir açıklama olmuştur." ifadeleri yer aldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (7)

  • sadi önüz sadi önüz:
    bunlar bir araya gelip oturup bu durumu çözmemiz lazım vatandaşın bu yükünü hafifletmemiz lazım demek yerine habire dövüşüyolar laf atıysıyolar. Siyasi kimliği ne olursa olsun tüm partilerin tek derdinin bu ülke bu ülkenin vatandaşları ve bu ülkenin çıkarları olması lazım. 1 0 Yanıtla
  • Caner kayalı Caner kayalı:
    Ben vatandaş olarak yaşadığım ülkenin başta Anayasası olmak üzere bütün kanunlarına uymam gerektiğini biliyorum.Uymaz isem de neleri göze almam gerektiğini de biliyorum.Yani birisinin hizmetini beğenirsiniz beğenmezsiniz eğer zimmetinize geçirip kullanıyorsanız,yani tüketiyorsanız bunun bedelini de ödeyeceğinizi taahhüt etmiş oluyorsunuz.Yani enerji satın alıyor ve tüketiyorsanız ödeyeceksiniz bunun başka hiç bir yolu yok.Ya kullanmayacaksın kardeşim.Bu garibanın dediği hükümsüz.Elektriği kesilr 1 0 Yanıtla
  • Şahap Şahap :
    Eeee p zaman ben bir vatandaş olarak delimiyim ki dünyanın en temel insanlık hakkı olan suya para ödeyelim kişi elektrik olmadan dogalgazı olmadan yaşar lakin su o zaman bizde iski ye su faturası ödemeyelim la tam saçmalık kim akıl veriyor buna çünkü ançak böyle bir aklı veren verdigi akla kendi bile inanmaz ken 1 bu inanır birde kadır ???????? 0 0 Yanıtla
  • pro oyuncu pro oyuncu:
    Ben bir Ak Parti olarak bunu içten söylüyorum hayat çok pahalı insanlar zor durumda bu yaşa geldim en pahalı hayat yeni gördüm 0 0 Yanıtla
  • Anazarbus Anazarbus :
    Nasıl AKP sandıkta faturaları ödeyecekse, sen de o faturaları ödeyeceksin kilicdaroglu .... Ama vatandaşlar " ÖDEYEMEYECEK" 0 0 Yanıtla
  • Burak Aksoy Burak Aksoy:
    Milleti soymak kanuna uygun fatura yatırmamak kanunsuzluk öylemi 0 0 Yanıtla
  • Ahmet Karadeniz Ahmet Karadeniz:
    Sayın Kılıçdaroğlu faizi ile beraber ödersin Hemide tıpış tıpış tabii kendini Türk vatandaşı görüyorsan bence faize girmeden gel beni dinle öde 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement