Bisiklet yarışında yorgun düşenler ambulans ve kamyonetle geri getirildi
Edirne'de okullar arası gerçekleştirilen bisiklet organizasyonunda yarışı bitiremeyenler bitiş noktasına ambulans ve kamyonetle geri döndü. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?