Narkoçelik-22 Operasyonunda 157 Uyuşturucu Taciri Yakalandı
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, 20 ilde gerçekleştirilen 'Narkoçelik-22' operasyonlarında 157 uyuşturucu taciri ve sokak satıcısının yakalandığını, bunlardan 56'sının tutuklandığını ve 43'ünün adli kontrolle serbest bırakıldığını açıkladı. Operasyonlarda ayrıca 663 kilogram uyuşturucu madde, 3 milyon 400 bin kök kenevir ve skunk ile 436 bin uyuşturucu hap ele geçirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?