Afganistan uyruklu 6 kişi önünü kestikleri 2 genci bıçak ve kemerle yaraladı
Son Dakika Logo
10.02.2024 10:19
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Afganistan uyruklu 6 kişi önünü kestikleri 2 genci bıçak ve kemerle yaraladı

Aksaray'da evlerine dönen 2 genç, Afganistan uyruklu olduğu öğrenilen 6 kişinin saldırısına uğradı. Gençlerden biri bıçakla karnından diğeri ise gözüne aldığı kemer darbesiyle yaralandı. Olay anı cep telefonu kamerasına saniye saniye yansıdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (15)

  • Mahmut Gün Mahmut Gün:
    Artık bu memlekete sahip çıkma zamanı geldi millet bikti 657 18 Yanıtla
  • Resul Songül Resul Songül:
    Guzel ulkem ne hale geldi 379 4 Yanıtla
  • ismail aydoğan ismail aydoğan:
    Acil kanun çıkarıp türk halkina en ufak bir şey yapan kim olursa hemen ağır ceza uygulanmalı halkını koruma kanunu lazım Gürcistan ta git bir gurcuye dökün bakalım ne oluyor 349 3 Yanıtla
  • Gültekin Konukcu Gültekin Konukcu:
    daha çok olur siz böyle koyun oldukca 311 15 Yanıtla
  • Yakup Celiktepe Yakup Celiktepe:
    Dün bunları yurtdışına çıkaranlara operasyon yapıldı, bugünde sıra bunları içeri alanlarda bunların arkasındaki çeteyle birlikte hepsini alın bilelim ki Türkiye cumhuriyeti bir hukuk devletidir 298 7 Yanıtla
  • Elifim Ecem Elifim Ecem:
    Söylenecek o kadar çok şey varki kendi memleketimizde hakkımızı ararken ağzımızdan çıkacak sözu söylemeye korkar olduk bravo. 282 6 Yanıtla
  • Ali Arslan Ali Arslan:
    Türk milleti sabrın sonuna gelmiştir, Erdoğan'a,bunlar ülkede huzur bırakmayacak uyarılarına rağmen hiçbir adım atılmaması,bu tür olayların yaşanması milleti çileden çıkarmıştır,nasıl olurda bu durumların yasanilacagi öngörülmez inanılır gibi degil 204 4 Yanıtla
  • kenan özkaya kenan özkaya:
    Türk, Kürt, Alevi, Laz, Çerkez, Arnavut vs. Şehitlerimizin kanları ile kazanılan bu vatan topraklar, Milletimizin canı, kanı, emekleri, vergileriyle ayakta duruyor, birilerinin isteğiyle yurduma doldurulan mültecilerin bu toprakları benden çok sahiplenmesi ve benden çok hüküm sürmesi çok gücüme gidiyor. 193 7 Yanıtla
  • Necati Kaya Necati Kaya:
    Bunlara ev verenlerinde para ile herşeyi yapabilecekleri kanaatindeyim. 183 6 Yanıtla
  • Beşiktaş 1903 Beşiktaş 1903:
    Daha malum partiye oy verirsiniz. Ülkeye doldurmuşlar bunları sırf belalar 135 12 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement