Adana'da Ramazan Bayramı öncesi gıda denetimi
Adana'da Ramazan Bayramı öncesi Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından gıda denetimi gerçekleştirildi. Denetimde, ürünlerin son kullanma tarihleri ve ambalajları kontrol edildi. Adana İl Tarım ve Orman Müdürü Mehmet Nuri Kökçüoğlu, işletmelerde yapılan denetimlerde gıdaların hazırlanması, depolanması ve ambalajlı ürünlerin uygunluğu gibi konuları inceledi. Topluma güvenli gıda sağlamak amacıyla yapılan denetimlerin sayısı 30 binden fazla oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?