DEPREMZEDELER TEDAVİ İÇİN İSTANBUL'A GETİRİLMEYE DEVAM EDİYOR -2 hastane
ADANA'dan hareket eden Norveç hava kuvvetlerine ait askeri nakliye uçağı, 30 yaralı ve 23 refakatçı depremzede ile Atatürk havalimanına iniş yaptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?