Burcu Köksal, AK Parti'ye geçeceği tarihi açıkladı
Son Dakika Logo
11.05.2026 09:05
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Burcu Köksal, AK Parti'ye geçeceği tarihi açıkladı

Afyonkarahisar’da geçtiğimiz haftadan bu yana Ankara kulislerini de hareketlendiren büyük transfer yarın gerçekleşiyor. CHP ile yaşadığı krizlerin ardından istifa eden Belediye Başkanı Burcu Köksal, yarın resmen AK Parti’ye geçiyor. Cumhurbaşkanı Erdoğan ile görüşen Köksal, "Bu CHP artık bizim bildiğimiz CHP değil; benim için aslolan hizmettir" diyerek iktidar desteğiyle projelerini sürdüreceğini açıkladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (15)

  • Ali Mutlu Ali Mutlu:
    FırıldAK lara hayırlı olsun 17 13 Yanıtla
    Şeyhedebali Şeyhedebali:
    Aynı sen 2 9
    Serdar baba Serdar baba:
    Harika ?????? 1 1
  • Olcay Çoşkun Olcay Çoşkun:
    Bağımsız neden olmadın???????????? 13 15 Yanıtla
    Şeyhedebali Şeyhedebali:
    Şimdi bağımsız oldu CHP de ne bağımsızı 0 0
  • Kenan Şahin Kenan Şahin:
    Seninde bi açığını buldular galiba mecbur geçeceksin :) 12 8 Yanıtla
  • sezer ede sezer ede:
    Peki 6 2 Yanıtla
  • Olcay Çoşkun Olcay Çoşkun:
    Tabi eski kontrollü değil 2 4 Yanıtla
  • Mert Can Mert Can:
    1-Kaç paraya gittin 2-bir dahaki seçimde seni ordan aday mı yapacaklar ve sende kazanacak mısın. 3-yoksa o zamana kadar kazandıkların sana yeter mi 1 0 Yanıtla
  • Serdar baba Serdar baba:
    Omurga önemli tabi.. ilk seçimde halk sana gerekli cevabı verecek fırıldak 0 0 Yanıtla
  • İSMAİL KILINÇ İSMAİL KILINÇ:
    Burcu KÖKSAL bir daha aydında seçim kazanabilir mi bunun muhakemesi yapması lazım.bence kazanamaz son 3 yılı 3 yılda sokakta başı önde gider diye düşünüyorum 0 0 Yanıtla
  • mücahid mücahid:
    Şurası bir gerçek, chp afyon belediyesini kazanamazdı?çünkü afyon halkı sağcı??burcu köksal ın şahsına oy verdi?Hadi bakalım, ilk seçimde chp belediyeyi kazansın da görelim? 0 0 Yanıtla
  • Mahmut Yamaç Mahmut Yamaç:
    Oyu,chp 'den aday olduğunuz için seçmen size oy verdi , chp den rahatsız olduysanız istifa edip bağımsız olsaydınız , size oy verenler saygı duyabilirdi. Bu hareketi oy verenler unutmaz ve siz de tekrar belediye başkanı adayı olmazsınız bence, ama ilk sıradan vekil olursanız garanti haline getirmiş olursunuz kendinizi. 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement