Son Dakika! Türkiye'de bir haftalık doğal gaz kaldığı iddia edilmişti! Cumhurbaşkanı Erdoğan: Öyle bir sıkıntımız yok, stoklarımız var
Son dakika! Cumhurbaşkanı Erdoğan, Giresun'da katıldığı açılış töreninde bir haftalık doğal gaz kaldığı yönündeki iddiaları yanıtladı. Erdoğan, "Bizim öyle bir sıkıntımız yok. Doğal gazımız var, FSRU'muz var, Tuz Gölü'nün altında stoklarımız var, bütün tedbirlerimizi alıyoruz." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?