Erdoğan, Kabine toplantısının ardından konuşmasına parti liderlerine teşekkür ederek başladı
Kabine toplantısından sonra millete sesleniş konuşması yapan Erdoğan, sözlerine koronavirüs geçirdiği dönemde geçmiş olsun dileklerinde bulunan CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli ve İYİ Parti Genel Başkanı Akşener'e teşekkür ederek başladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?