Erciş'te sağlık çalışanlarına plaket verildi
Van'ın Erciş Kaymakamı ve Belediye Başkan Vekili Nuri Mehmetbeyoğlu, İlçe Sağlık Müdürlüğü ve hastane çalışanlarına, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) sürecindeki gayretleri ve özverili çalışmalarından dolayı plaket ve başarı belgesi verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?