Erdoğan, doktorların kamudan ayrılmasını çok da önemsemedi: Gidiyorlarsa gitsinler yenilerini alırız
Son Dakika Logo
08.03.2022 03:48
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Erdoğan, doktorların kamudan ayrılmasını çok da önemsemedi: Gidiyorlarsa gitsinler yenilerini alırız

Cumhurbaşkanı Erdoğan, son günlerde devlet ve şehir hastanelerinde görevli doktorların istifa ederek ya özele ya da yurt dışına geçtikleri yönündeki haberler hakkında açıklama yaptı. Erdoğan, "Açık konuşuyorum; varsın gidiyorlarsa gitsinler, bizler de üniversiteleri yeni bitiren doktorlarımızı istihdam ederiz" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (7)

  • Caner kayalı Caner kayalı:
    Gitsinler yut dışına.Önce iş bulmaları lazım gitmekle de olmuyor.Hadi buldun buradaki nazını onlar anlamaz.İş verir iş ister.Oralarda sizi doktor olarak görmezler.Mesaisini yapan işçi olarak görürler.Bir ayrıcalık ne pozitif ne negatif yapmazlar.Biz doktorlarımızı başımızın üstünde taşırız.Bakmayın göstermelik provokasyon yapanlara.Bizim insanlarımız doktorlara büyük insan gözü ile bakarlar.Ayrı bir kefeye koyarlar.Toz kondurmazlar,kutsal görürler.Birileri provoke ediyor kıymetli insanlarımızı 69 94 Yanıtla
  • Naci Kuru Naci Kuru:
    Gitmesseniz adma degilsiniz ac gozlu canavarlarr 6 26 Yanıtla
  • Necati Kaya Necati Kaya:
    Haci hocaları gonderin hastanelere. Hastalikta okunacak iki dua okurlar hastalik filan kalmaz. 19 6 Yanıtla
  • Doğan Avcı Doğan Avcı:
    Doktor çok kolay yetişiyor dimi. Bence neden gidiyorlar onun nedeni araştırılıp bulunması gerekli ve çözülmeli. Hoş ülkeye nasıl olsa mülteci akını var. Suriyeli doktorların atamaları yapılır. 21 4 Yanıtla
  • Onur AÇAR Onur AÇAR:
    Köle arıyorsanız ülkede yeterince var. Doktorlara hak edilen verilmelidir. 5 13 Yanıtla
  • Gunay Reklam Gunay Reklam:
    Gitsinler Gittikleri Gibi Geri Dönerler Gavur Türklere Kolay Para Vermez 9 4 Yanıtla
  • hayriye küçük hayriye küçük:
    Adam haklı Erdoğan’dan önce doğru dürüst hastane yoktu millet daha fazla olsun istiyor ama herkes hak ettiğini almalı fazlasını değil 4 2 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement