BAKAN VARANK: İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ KİMSENİN YEDEK MAKAMI DEĞİLDİR
Sultanbeyli Dijital Dönüşüm ve Yetkinlik Geliştirme Merkezi'nin açılışı Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank'ın katılımıyla gerçekleşti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?