Ekmek yerken ölümden döndü! Boğazından 2 buçuk santimlik tel çıkarıldı
İstanbul Arnavutköy'de bir kişi fırından aldığı ekmeği yedikten sonra boğazında acı hissedip hastaneye gitti. Boğazına yapışan 2,5 santimetre büyüklüğündeki tel operasyonla çıkarıldı. Ölümden dönen Faruk Karayel, "Denetimler sıklaştırılmalı, çocuklarım yemiş olsaydı daha kötü şeyler olabilirdi" şeklinde konuştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?