Ekmek yerken ölümden döndü! Boğazından 2 buçuk santimlik tel çıkarıldı
Son Dakika Logo
24.11.2022 09:48
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Ekmek yerken ölümden döndü! Boğazından 2 buçuk santimlik tel çıkarıldı

İstanbul Arnavutköy'de bir kişi fırından aldığı ekmeği yedikten sonra boğazında acı hissedip hastaneye gitti. Boğazına yapışan 2,5 santimetre büyüklüğündeki tel operasyonla çıkarıldı. Ölümden dönen Faruk Karayel, "Denetimler sıklaştırılmalı, çocuklarım yemiş olsaydı daha kötü şeyler olabilirdi" şeklinde konuştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement