Önder Karaveli: "Bugün daha iyi olan taraftık"
- Önder Karaveli: "Bugün daha iyi olan taraftık" Beşiktaş Teknik Sorumlusu Önder Karaveli: "İstediğimiz 3 puandı ama kaybetmemek de önemli" Fenerbahçe deplasmanından 2-2'lik beraberlikle ayrılan Beşiktaş'ta Teknik Sorumlu Önder Karaveli maçın ardından konuştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?