Bakan Işıkhan Düzce'de Fındık Topladı, Çocuk İşçiliği ile Mücadele Vurgusu Yaptı
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Düzce'de mevsimlik tarım işçileriyle birlikte fındık toplayarak çocuk işçiliğiyle mücadele çalışmalarını anlattı. Bakan Işıkhan, Türkiye'nin bu konuda 'rehber ülke' seçildiğini ve temel hedeflerinin çocuk işçiliğini sona erdirmek olduğunu belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?