Bakan Işıkhan Düzce'de Fındık Topladı, Çocuk İşçiliği ile Mücadele Vurgusu Yaptı
Son Dakika Logo
05.09.2024 05:35
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bakan Işıkhan Düzce'de Fındık Topladı, Çocuk İşçiliği ile Mücadele Vurgusu Yaptı

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Düzce'de mevsimlik tarım işçileriyle birlikte fındık toplayarak çocuk işçiliğiyle mücadele çalışmalarını anlattı. Bakan Işıkhan, Türkiye'nin bu konuda 'rehber ülke' seçildiğini ve temel hedeflerinin çocuk işçiliğini sona erdirmek olduğunu belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement