Depremin "Kara" simgesi Ebrar Sitesi'nde hüzünlü yıl dönümü
Depremin "Kara" simgesi Ebrar Sitesi'nde hüzünlü yıl dönümü Kahramanmaraş merkezli meydana gelen 6 Şubat depremlerinin 'kara' simgesi olarak adlandırılan ve yaklaşık bin 400 kişinin hayatını kaybettiği Ebrar Sitesi'nde depremin ikinci yıl dönümünde hüzün hakim oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?