Fedakar çiftçi "komşuları zarar görmesin" diye kendini alevlerin arasına attı
Erzurum'da, komşularının ahır ve evlerinin bitişiğindeki depoya park ettiği otomobilinde çıkan yangının, büyüyüp komşularına da zarar vermemesi için alevlerin arasına girip aracını depodan uzaklaştıran çiftçi Salim Kamacı, olayın şokunu hala atlatamadı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?