Gaziantep'teki fabrika yangını kontrol altına alındı
Gaziantep'te sağlık ürünleri üretimi yapılan fabrikada çıkan yangın, 5 saatlik çalışmanın ardından kontrol altına alındı. Yangın sonucunda fabrikada ciddi maddi hasar meydana gelirken, dumandan etkilenen 10 kişinin tedavisi devam ediyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?