Alanya'da tartışma yaratan karar: Buzsuz içecek isteyen 20 TL fazla ödeyecek
Son Dakika Logo
02.06.2026 11:24
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Alanya'da tartışma yaratan karar: Buzsuz içecek isteyen 20 TL fazla ödeyecek

Antalya’nın Alanya ilçesindeki bir işletme, içeceklerini buzsuz isteyen müşterilerinden 20 TL ek ücret almaya başladı. Kasaya asılan duyuruda, buz kullanılmadığında bardağı doldurmak için daha fazla ürün harcandığı ileri sürüldü. Sosyal medyada hızla yayılan ve tüketicileri ikiye bölen bu hamle, "hizmet standardı" ve "fırsatçılık" tartışmalarını da beraberinde getirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (7)

  • Ali Kublay Ali Kublay:
    İçecek ne eğer viskiyse yirmi lira bedava eğer gazozsa buz daha pahalıya bile gelebilir enteresan 2 1 Yanıtla
  • Emre Acar Emre Acar:
    Az daha fazla kazan nasılsa eve bişey lazım olacak bizde onu sana satarken petrol gitti buzsuz içecek bile 20 tl fark alıyorlar para yetişmiyor diye o parayı geri alacaz ( ironi ) hep beraber elbirligi ile enflasyonu uçuralım herkes çok kazanıp parasız kalmaya devam alışalım 3 0 Yanıtla
  • Kozmik lemur Kozmik lemur:
    arkadaş sen maliyetini bardak başına yapıyorsun ek üçret alamaz o zaman herkes kafasına göre bir şeyleri gerekçe göstersin fazla ücret alsın örnek kilosu fazla olan insanlardan toplu taşıma vs gibi araçlar daha fazla alsın ayak kabı numarası küçük olan daha az büyük olan daha fazla ödesin ham madde daha fazla kullanılıyor bunu kalıp şeklinde metreye vurursak da 5 çift ayakkabı dan bir numarası küçük ayakkabı çıkar. :) :) 1 0 Yanıtla
  • As81855655 As81855655:
    böyle işletmelere gitmeyin.yemeyin. 0 0 Yanıtla
  • Nuran Cinar Nuran Cinar:
    FIRSATÇILIK. 0 0 Yanıtla
  • Bismillahirrahmanirahim Bismillahirrahmanirahim:
    Buz payını boş bırak bardağı doldurma Allah’ım ne oldu bu insanlara bu insanlarla aynı ülkede yaşamak utanç verici .Paradan başka hiç bir şeyi kalmayan FAKİRLER… 0 0 Yanıtla
  • Ayten Karaç Ayten Karaç:
    Yarısını buz doldurup içeceği az dolduruyorsunuz içinden buzları aldığınızda içecek otomatik yarıya iniyor madem bu yok eksik koyamicaz parasını alalım diyorlar gerçekten pes.! 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement