Samsun'da Gıda Denetimleri Yapıldı
Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından Türkiye genelinde eş zamanlı düzenlenen denetimler kapsamında Samsun'da bir otel ve bir kafenin mutfak denetimleri yapıldı. Denetimlerin amacı, vatandaşları temiz gıda ile buluşturmak ve gıda kaynaklı salgınları önlemektir. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?