İspanya'da enerji krizinden etkilenen kamyoncular greve başladı
İspanya'da taşımacılık sektörü çalışanlarının bağlı olduğu sendikalardan "Nakliyecileri Savunma Platformu"nun çağrısıyla kamyoncular enerji krizinden kaynaklanan kayıplarının karşılanması talebiyle süresiz greve başladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?