Kazada sıkışan yaralı, araçtaki cep telefonunu istedi
Kocaeli'de TEM Otoyolu İzmit geçişinde meydana gelen kazada kamyonetin tıra arkadan çarpması sonucu sıkışan 2 yaralı itfaiye ekipleri tarafından kurtarıldı. Yaralılardan biri, annesinin aldığı cep telefonunu isteyince ekipler araçta arama yaparak telefonu bulup yaralıya teslim etti. Yaralı, ambulansa alınana kadar telefonunu gözünden ayırmadı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?