Kazada sıkışan yaralı, araçtaki cep telefonunu istedi
Son Dakika Logo
12.07.2023 06:40
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kazada sıkışan yaralı, araçtaki cep telefonunu istedi

Kocaeli'de TEM Otoyolu İzmit geçişinde meydana gelen kazada kamyonetin tıra arkadan çarpması sonucu sıkışan 2 yaralı itfaiye ekipleri tarafından kurtarıldı. Yaralılardan biri, annesinin aldığı cep telefonunu isteyince ekipler araçta arama yaparak telefonu bulup yaralıya teslim etti. Yaralı, ambulansa alınana kadar telefonunu gözünden ayırmadı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement