Tüm Türkiye'de Eğitim Öğretime 13 Şubat'a Kadar Ara Verildi
Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, Malatya’da yaptığı açıklamada “Bugünden itibaren tüm Türkiye’de tüm okullarımızı 13 Şubat’a kadar, bir hafta tatil ediyoruz. Bu kararı alırken; tüm illerimizdeki özellikle 10 ilimizdeki okullarımızın tamamı vatandaşlarımızın hizmeti için açık tutulacak. Konaklama yemek ikramı ile ilgili her türlü hizmet okullarımızda öğretmenevlerimizde 7/24 biçimde vatandaşlarımıza kesintisiz biçimde intikal ettirilecek” dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?