Garo Paylan'dan Fuat Oktay'a: "Asgari Ücret 12 Bin 500 TL Olsun Diyoruz,Gülüyorsunuz. Niye Gülüyorsunuz?"
Son Dakika Logo
25.11.2022 04:25
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Garo Paylan'dan Fuat Oktay'a: "Asgari Ücret 12 Bin 500 TL Olsun Diyoruz,Gülüyorsunuz. Niye Gülüyorsunuz?"

HDP Diyarbakır Milletvekili Garo Paylan, Cumhurbaşkanlığı ve bağlı kuruluşların bütçe görüşmelerinde; Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Bilgin'in asgari ücrete yüzde 50'lik bir artış olup olmayacağına ilişkin "Hayali değil, gerçekçi bir rakam üzerinde durmamız lazım" sözlerini anımsatarak Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay'a, "Asgari ücret 12 bin 500 TL olsun diyoruz, gülüyorsunuz tabi ki. Niye gülüyorsunuz? Hayali buluyorsunuz bu ücreti. Biz hayali bulmuyoruz, gerçekçi buluyoruz. Yoksulluk sınırı memlekette 25 bin TL'ye gelmiş, belki sizin haberiniz olmayabilir” dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement