BEYLİKDÜZÜ'NDE 2 YAŞINDAKİ ÇOCUĞUN ÖLÜMÜNDE KORKUNÇ İDDİA
BEYLİKDÜZÜ'nde 2 katlı apartmanın üst katından düşerek öldüğü ileri sürülen 2 yaşındaki kız çocuğu E. Y.'nin, hastanede düzenlenen ilk raporunda istismar belirtileri bulunduğu öne sürüldü. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?