Evlat nöbetindeki Yaşa: "40'ıncı ailenin evladına kavuşmasına çok sevindik"
Son Dakika Logo
27.04.2023 02:22
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Evlat nöbetindeki Yaşa: "40'ıncı ailenin evladına kavuşmasına çok sevindik"

Evlat nöbetindeki Yaşa: "40'ıncı ailenin evladına kavuşmasına çok sevindik" Diyarbakır annelerinin evlat nöbeti bin 333 gündür devam ediyor Çocuklarının PKK terör örgütü tarafından dağa kaçırıldığını söyleyen ailelerin evlat mücadelesi HDP il binası önünde devam ediyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement