Vali Erdinç Yılmaz: "Depremde herhangi bir olumsuzluk yok"
Vali Erdinç Yılmaz: "Depremde herhangi bir olumsuzluk yok" Osmaniye'de 5.1 büyüklüğünde meydana gelen depremin ardından açıklama yapan Vali Erdinç Yılmaz, "Şuana kadar herhangi olumsuz bir durum gelmedi" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?